Článek 1
Všeobecné ustanovení

Tyto Obchodní podmínky (dále také jen jako „podmínky“ nebo „obchodní podmínky“) se vztahují na nákup zboží prostřednictvím e-shopu www.zahradyonline.cz. Nákup zboží v jejich smyslu mohou uskutečňovat fyzické i právnické osoby (dále vždy jen „zákazník“) bez omezení s tím, že zákazník souhlasí, že takto uzavřené kupní smlouvy se budou řídit těmito Obchodními podmínkami, ustanoveními reklamačního řádu, dalšími podmínkami uvedenými na stránce www.zahradyonline.cz příslušnými právními předpisy.

Tyto VOP upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je společnost Green Art Shop s.r.o., IČO: 47 364 319, DIČ: 2023842326, IČ DPH: SK2023842326, se sídlem Pustá dolina 13, 080 01, Prešov, SR, zapsaná v Obchodním rejstříku Městského soudu Prešov, oddíl sro, vložka č. 28544/P jako prodávající a/nebo poskytovatel služby a/nebo licenční oprávnění (dále jen „prodávající“) a na straně druhé je kupující a/nebo objednavatel, který může být i spotřebitelem (dále jen „kupující“).

Všechny smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím jsou uzavřeny v souladu s právním řádem Slovenské republiky. V případě, že je smluvní stranou spotřebitel, řídí se právní vztahy neupravené obchodními podmínkami www.zahradyonline.cz zákonem č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník, ve znění, zákonem č. 250/2007 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění a zákonem č. 108/2000 Sb. o ochraně spotřebitele při zájezdním prodeji a zásilkovém prodeji ve znění. V případě, že je smluvní stranou podnikatel, řídí se právní vztahy neupravené obchodními podmínkami www.zahradyonline.cz zákonem č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník, ve znění.

Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, jejichž nedílnou součástí je reklamační řád a dokument "Způsoby dopravy", podmínkami objednané služby a/nebo poskytovaného licenčního oprávnění a že s nimi souhlasí, a to v znění platném a účinném v okamžiku odeslání objednávky. Kopii VOP obdrží kupující jako přílohu potvrzení objednávky na uvedenou emailovou adresu.
Kupující je si vědom, že nákupem produktů, které jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, pokud není v konkrétním případě osobitou smlouvou dohodnuto jinak.

Článek 2
Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva – je kupní smlouva, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně dodavatel a na druhé straně spotřebitel, který nemohl individuálně ovlivnit obsah dodavatelem předem připraveného návrhu na uzavření smlouvy
Prodávající (dodavatel) – osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy jedná v rámci předmětu své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který spotřebiteli nabízí nebo prodává výrobky nebo poskytuje služby a také podnikatel, který prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobek
Spotřebitel (kupující) – fyzická osoba nebo právnická osoba, která kupuje výrobky nebo využívá služby pro osobní potřebu nebo pro potřeby svých domácností a která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti
Kupující, který není spotřebitelem - je osoba, která při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci předmětu své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti
Uzavření kupní smlouvy – objednávka kupujícího představuje návrh na uzavření kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena okamžikem doručení závazného souhlasu prodávajícího s návrhem kupní smlouvy kupujícímu tj. závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího. Od tohoto okamžiku mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti, které jsou vymezené kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
Obchodní podmínky – smluvní ustanovení dohodnutá mezi prodávajícím a kupujícím v tomto dokumentu. Kupující v okamžiku odeslání své objednávky potvrzuje, že souhlasí s těmito obchodními podmínkami platnými v době odeslání své objednávky a je jimi vázán od momentu uzavření kupní smlouvy. Kupující odesláním své objednávky potvrzuje, že se před uskutečněním své objednávky s těmito obchodními podmínkami seznámil a s obchodními podmínkami bez výhrad souhlasí.

Článek 3
Kupní smlouva

Pokud je kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím spotřebitelem a přijetím objednávky prodávajícím. Po předchozím přijetí objednávky vydá prodávající kupujícímu potvrzení, označené jako "Potvrzení objednávky", o akceptaci objednávky formou e-mailu nebo telefonicky. Automaticky provedené oznámení o přijetí objednávky do elektronického systému prodávajícího se nepovažuje za akceptaci objednávky. V informačním emailu najde kupující také odkaz na aktuální znění VOP a reklamačního řádu prodávajícího. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Smlouvu je možné uzavřít také formou e-mailové zprávy kupujícího zaslané prodávajícímu, telefonickou objednávkou kupujícího prodávajícímu.

Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou zřejmé z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit.

Článek 4
Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající je povinen:

a) dodat na základě objednávky potvrzené prodávajícím kupujícímu zboží v dohodnutém množství, kvalitě, termínu a zabalit ho způsobem potřebným pro jeho ochranu při přepravě,
b) zajistit, aby dodané zboží splňovalo platné právní předpisy SR,
c) předat kupujícímu spolu se zbožím v písemné formě návod v slovenském jazyce, potvrzený záruční list, dodací list a daňový doklad (fakturu),
d) prodávající má právo na řádné a včasné zaplacení kupní ceny od kupujícího za dodané zboží.

Článek 5
Práva a povinnosti kupujícího

Kupující je povinen:
a) převzít zakoupené nebo objednané zboží,
b) zaplatit prodávajícímu dohodnutou kupní cenu v dohodnuté lhůtě splatnosti včetně nákladů na doručení zboží,
c) potvrdit v dodacím listě převzetí zboží svým podpisem nebo podpisem ním pověřené osoby,
d) nepoškozovat dobré obchodní jméno prodávajícího,

Kupující má právo na dodání zboží v množství, kvalitě, termínu a místě dohodnutém smluvními stranami v potvrzení objednávky.

Článek 6
Bezpečnost a ochrana informací

Prodávající prohlašuje, že všechny osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k realizaci plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí nebo platebním stykem týkajícím se objednaného zboží (oznámení jména, čísla účtu a adresy dodání). Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony Slovenské republiky, zejména se zákonem č. 122/2013 Z.z., o ochraně osobních údajů, ve znění a účinném znení. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas se shromažďováním a zpracováním těchto osobních údajů za účelem splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy (společnosti Green Art Shop s.r.o., IČO: 47 364 319, DIČ: 2023842326, IČ DPH: SK2023842326), a to až do doby jeho písemného projevení nesouhlasu s tímto zpracováním zaslaným na adresu prodávajícího. Za písemné projevení se v tomto případě považuje i forma elektronická, zejména prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách www.zahradyonline.cz. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně práva požadovat vysvětlení a odstranění nevyhovujícího stavu a dalších zákonných práv k těmto údajům.

V rámci reklamačního řízení jsou od zákazníků vyžadovány následující údaje: jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo, e-mail a podpis nebo digitální podpis. Všechny takto získané osobní údaje jsou zpracovány výhradně za účelem potřebným pro vyřízení reklamace a v souladu se zákonem č. 122/2013 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění. Kupující má právo přístupu k svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně práva požadovat vysvětlení a odstranění chybného stavu a dalších zákonných práv k těmto údajům.


Prodávající může dále při poskytnutí souhlasu zpracovávat tzv. "cookies", aby usnadnil poskytování služeb informační společnosti, v souladu s ustanovením Směrnice 95/46/ES o účelu "cookies" nebo podobných nástrojů a je zajištěno, aby uživatelům byly známy informace, které se ukládají do koncového zařízení, které používají, prodávající pro tento účel stanoví samostatné podmínky pro použití cookies. Uživatelé mají možnost odmítnout, aby "cookies" nebo podobné nástroje byly uloženy do jejich koncových zařízení, např. tím, že spustí ve svém prohlížeči funkci anonymního prohlížení.

Prodávající si z důvodu předcházení trestné činnosti a minimalizace škod vyhrazuje právo odmítnout objednávku kupujícího vytvořenou z blokované IP adresy, v případě že je tato IP adresa na tzv. blacklistu. V případě problémů s objednávkou může kupující kontaktovat prodávajícího prostřednictvím kontaktního formuláře nebo telefonicky.

Článek 7
Objednávání

Kupující dostane zboží za cenu platnou v době objednání. Kupující spotřebitel má možnost se před provedením objednávky seznámit s celkovou cenou včetně DPH a všemi dalšími poplatky. Tato cena bude uvedena v objednávce a ve zprávě potvrzující přijetí objednávky zboží.

Objednat je možné následujícími způsoby:

  • prostřednictvím elektronického obchodu www.zahradyonline.cz
  • emailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • telefonicky na lince: 0907 681764, v pondělí až pátek od 08:00 do 17:00, případně v sobotu po dohodě.

Prodávající si vyhrazuje právo použít ilustrační obrázky ve svém e-shopu. Rostlinstvo nabízené na e-shopu www.zahradyonline.cz může mít ve svém popisu výšku a vzhled daný orientačně. U rostlinstva se jeho výška, případně kvetení, opadávání listů a zbarvení může během ročních období měnit.

Kupující bere na vědomí, že mohou nastat případy, kdy nedojde k uzavření smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím, a to hlavně v případě, kdy kupující objedná zboží za cenu zveřejněnou omylem v důsledku chyby interního informačního systému prodávajícího. Prodávající v takovém případě kupujícího informuje o takové skutečnosti.

Prodávající si vyhrazuje právo prohlásit kupní smlouvu za neplatně uzavřenou, pokud došlo k zneužití osobních údajů, zneužití platební karty apod., nebo z důvodu zásahu správního či soudního orgánu, o takovém postupu bude kupující informován.

Kupující bere na vědomí, že v uvedených případech nemůže kupní smlouva platně vzniknout.

Po objednání se zboží na Vaši objednávku připraví. Dodání k Vám probíhá dvěma způsoby:

1. Připraví se k zabalení v případě, že se posílá přepravní službou. Balí se jednotlivě do pevných krabic, kde je zároveň i zafixován tak, aby se nepohyboval a chránil rostlinky nebo jiné zboží před případným nárazem. Každý balíček je označen štítkem s jménem a adresou zákazníka, kterému je zboží určeno. Je na něm také zřetelně viditelné označení, že jde o křehký materiál. Přepravce se zbožím následně zachází šetrně, tak, aby nedošlo k jeho možnému poškození. Takto je zboží přepravováno bezpečně až k Vám domů. Přepravce ho obvykle doručí ihned druhý den po odeslání zásilky.

2. V případě nadměrného nebo většího množství objednaného zboží, je zboží přivezeno k Vám naší společností. Vždy Vás předem telefonicky kontaktujeme a domluvíme se na vhodném termínu dodání. Obvykle bývá zboží doručováno obratem, maximálně v průběhu následujících dní od objednání.

Článek 8
Odstoupení od smlouvy (storno objednávky)

Odstoupení od smlouvy kupujícím, kterým je spotřebitel
V souladu s ustanovením § 7 zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozovací prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupující právo od takto uzavřené smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží nebo od uzavření smlouvy o poskytování služby, přičemž je nutné, aby byl v uvedené lhůtě odeslán dopis o odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Toto právo má kupující i v případě, pokud si zboží objednané prostřednictvím internetu vyzvedl osobně v prostorách výdejního místa prodávajícího.

Zákazník své právo odstoupit od smlouvy uplatňuje písemně na adrese sídla prodávajícího uvedené výše, e-mailem na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo jiným způsobem nevyvolávajícím pochybnosti, že došlo k odstoupení od smlouvy. Zákazník je na odstoupení od smlouvy oprávněn použít formulář, který tvoří přílohu odeslaného e-mailu. V případě, že zákazník své právo odstoupit od smlouvy uplatní, vrátí zboží společnosti Green Art Shop s.r.o., a to osobně na adrese sídla společnosti, zaslaním na adresu sídla společnosti nebo jiným způsobem předem dohodnutým se společností Green Art Shop s.r.o., a to nejpozději do 14 dnů od dne, kdy své právo odstoupit od smlouvy uplatnil. Zboží nesmí vykazovat známky používání a musí být zasláno společnosti Green Art Shop s.r.o. s dokladem o koupi, s kompletním příslušenstvím, dokumentací, obalem atd. Zákazník má právo po převzetí zboží v rámci lhůty na odstoupení zboží rozbalit a otestovat obdobným způsobem, jako je to obvyklé při nákupu v klasickém kamenném obchodě, t.j. otestovat zboží tak, aby zjistil vlastnosti a funkčnost zboží, nemá však právo začít zboží používat a po několika dnech vrátit prodávajícímu (zboží použité v širším rozsahu než postačuje na jeho otestování vrátit nelze, pokud prodávající nerozhodne v konkrétním případě jinak). Pokud zboží vykazuje známky poškození nebo používání, nebo zboží není kompletní, společnost Green Art Shop s.r.o. si vyhrazuje právo vrácení takového zboží neakceptovat nebo po dohodě se zákazníkem mu účtovat náklady související s uvedením zboží do původního stavu. Poškození obalu a zboží samotného bude prodávajícím akceptováno výhradně v rozsahu, v jakém mu při přiměřeném otestování zboží v souladu s tímto ustanovením těchto podmínek nebylo možné zabránit, t.j. které nepřesahuje rámec zacházení potřebného na zjištění vlastností a funkčnosti zboží.

Při odstoupení od smlouvy zákazník nese náklady na vrácení zboží prodávajícímu. Pokud však dodané zboží nemá vlastnosti, o které zákazník projevil zájem a které se shodují s popisem poskytnutým prodávajícím, náklady na jeho vrácení a dodání zboží, které odpovídá smlouvě, stejně jako všechny zákazníkem účelně vynaložené náklady v souvislosti s tím nese prodávající.

Společnost Green Art Shop s.r.o. se zavazuje bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, vrátit zákazníkovi všechny platby, které od něj přijala na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a dalších nákladů a poplatků, a to stejným způsobem, jaký byl použit zákazníkem při platbě za zboží, pokud se zákazník s prodávajícím nedohodne jinak. Náklady na dopravu, dodání a poštovné však prodávající zákazníkovi hradí jen v rozsahu nejlevnějšího běžného způsobu doručení, který je prodávajícím nabízen, bez ohledu na to, jaký způsob doručení si zvolil zákazník. Bez ohledu na uvedené, cenu a další náklady není prodávající povinen zákazníkovi vrátit dříve, než mu je doručeno zboží nebo než mu zákazník prokáže, že zboží zaslal zpět.

V souladu se zákonem nemůže zákazník odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem jsou:

a) o poskytnutí služby, pokud její poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a pokud došlo k úplnému poskytnutí služby,
b) prodeji zboží nebo poskytování služeb, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který prodávající nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během doby pro odstoupení od smlouvy,
c) prodeji zboží vyrobeného podle specifických požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele,
d) prodeji zboží, které podléhá rychlému snížení kvality nebo zkáze,
e) prodeji zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodný k vrácení z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,
f) prodeji zboží, které může být vzhledem k jeho povaze po dodání neoddělitelně smícháno s jiným zbožím,
g) prodeji alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta v době uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání je možné uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, které prodávající nemůže ovlivnit,
h) provádění naléhavých oprav nebo údržby, o které spotřebitel výslovně požádal prodávajícího; to neplatí pro smlouvy o službách a smlouvy, jejichž předmětem je prodej jiného zboží než náhradních dílů potřebných k provedení opravy nebo údržby, pokud byly uzavřeny během návštěvy prodávajícího u spotřebitele a spotřebitel si tyto služby nebo zboží předem neobjednal,
i) prodeji zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukověobrazových záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud spotřebitel tento obal rozbalil,
j) prodeji periodického tisku s výjimkou prodeje na základě dohody o předplatném a prodej knih nedodávaných v ochranném obalu,
k) o poskytnutí ubytovacích služeb na jiný než ubytovací účel, doprava zboží, pronájem automobilů, poskytování stravovacích služeb nebo poskytování služeb souvisejících s činnostmi v rámci volného času a podle které se prodávající zavazuje poskytnout tyto služby v dohodnutém čase nebo v dohodnuté lhůtě,
l) o poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud se jeho poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.

Článek 9
Záruční podmínky

Délka záruční doby - Prodávající poskytuje záruku na zboží v délce 24 měsíců. Záruka začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Kupující bere na vědomí, že je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. V případě, že zboží při převzetí kupujícím neodpovídá kupní smlouvě, je kupující povinen bezodkladně o tom informovat prodávajícího.

Prodávající je povinen vydat kupujícímu doklad o koupi zboží. Účetní doklad slouží jako záruční list.

U věcí, které jsou určeny k tomu, aby se užívaly po delší dobu, stanovují zvláštní předpisy záruční dobu delší než 24 měsíců. Záruční doba přesahující 24 měsíců se může týkat i jen některé součástky věci. Záruku přesahující 24 měsíců poskytne prodávající kupujícímu prohlášením v záručním listě, v němž zároveň určí podmínky a rozsah této záruky.

Záruční doby začínají běžet od převzetí zboží kupujícím.

Pokud dojde k výměně zboží, začne běžet záruční doba znova od převzetí nového zboží.

Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po ukončení opravy byl povinen zboží převzít, se do záruční doby nepočítá. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, jakož i o provedení opravy a o době její trvání.

Prodávající je povinen při uplatnění reklamace vystavit spotřebiteli potvrzení. Pokud je reklamace uplatněna prostřednictvím prostředků dálkové komunikace (např. e-mailem), prodávající je povinen doručit potvrzení o uplatnění reklamace spotřebiteli ihned (e-mailem); pokud není možné potvrzení doručit ihned, musí být doručeno bez zbytečného odkladu, nejpozději však společně s dokladem o vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, pokud spotřebitel má možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem.

Kupující je povinen právo z odpovědnosti za vady uplatnit

a) nejpozději do uplynutí záruční doby,
b) u zboží, které se rychle kazí, nejpozději následující den po nákupu, jinak práva z odpovědnosti za vady zanikají. Nesprávně účtované zboží je kupující povinen reklamovat ihned po nákupu.

Při reklamaci vady je kupující povinen předložit zboží, na kterém se vyskytla chyba, popis chyby, kopii dokladu o koupi (faktury), záruční list (pokud byl k prodanému zboží věci vystaven), a kontaktní údaje kupujícího. Dokumentace chyby e-mailem ve formě přiložené fotografie může zjednodušit celý proces reklamace.

Zákazník si zboží musí vizuálně zkontrolovat ihned při a po převzetí. Má právo zboží nepřevzít tehdy, pokud je na něm nebo na jeho obalu viditelné mechanické poškození zjevně způsobené přepravou nebo pokud je zboží neúplné. V takovém případě je vždy povinen sepsat s příslušným řidičem protokol o škodě/reklamaci nebo zásilku odmítnout převzít. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit ihned po převzetí zásilky a výrobek nepoužívat. Pozdější reklamace tohoto charakteru nebudou akceptovány s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

V případě uplatnění reklamace platí běžný reklamační postup stanovený v Reklamačním řádu pro zákazníky.

V případě, že reklamovaná závada byla způsobena zákazníkem, zejména poškozením výrobku, nevhodným používáním nebo nevhodnou manipulací, zákazník je povinen nahradit prodávajícímu všechny náklady spojené s vyřízením reklamace. Společnost Green Art Shop s.r.o. neodpovídá za vady, ke kterým došlo mechanickým poškozením výrobku, provozováním výrobku v nevhodných podmínkách (chemicky agresivní, prašné, vlhké prostředí, v silném magnetickém poli ...), zásahem do výrobku jinou než oprávněnou osobou (autorizovaným servisem), nebo které byly způsobeny živelnou pohromou nebo nesprávným napájecím napětím.

V případě, že zákazník není spokojen s tím, jakým způsobem prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, zákazník má právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu. Pokud prodávající na žádost zákazníka podle předchozí věty odpoví zamítavě nebo na takovou žádost nereaguje v lhůtě do 30 dnů od jejího odeslání zákazníkem, zákazník má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu podle ustanovení § 12 zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů. Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s prodávajícím je Slovenská obchodní inspekce nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (seznam je dostupný na stránce http://www.mhsr.sk/); zákazník má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení sporů se obrátí.

Článek 10
Platební podmínky

V internetovém obchodě www.zahradyonline.cz může kupující uhradit kupní cenu tímto způsobem:
dobírka - nejpoužívanější způsob platby. Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zboží kurýrovi buď v hotovosti nebo prostřednictvím platební karty.

Článek 11
Dodací podmínky a náklady na dodání zboží

Společnost Green Art Shop s.r.o. se zavazuje dodat objednané zboží zákazníkovi nejpozději do 10 pracovních dnů od jejího přijetí prodávajícím.

V praxi je zboží obvykle dodáno do dvou pracovních dnů. Společnost Green Art Shop s.r.o. se zavazuje dodat zboží zákazníkovi na adresu, kterou zákazník uvede v objednávce jako místo dodání.

Dodací lhůta začíná plynout dnem přijetí závazné objednávky, která obsahuje všechny potřebné údaje pro její vyřízení. V případě, že se objednané zboží nenachází na skladě, prodávající se zavazuje bezodkladně o tom informovat kupujícího a dohodnout se s ním na dalším postupu.

Internetový obchod www.zahradyonline.cz dodává své produkty prostřednictvím:

* kurýrní společnosti

* vlastní přepravou

Poštovné:

Za doručení objednaného zboží prodávající účtuje přepravní náklady ve výši:

-  poštovné a balné 590CZK-

Pokud si však zákazník zásilku nepřevezme z důvodu nepřítomnosti nebo z jiného důvodu, o kterém společnost Green Art Shop s.r.o. včas předem neinformoval, zaniká mu nárok na případné opakované doručení. To bude provedeno na jeho náklady.

Článek 12
Závěrečná ustanovení

  • Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto Všeobecných obchodních podmínek. Povinnost písemného oznámení změny v těchto Všeobecných obchodních podmínkách je splněna umístěním na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.
  • Smluvní strany se dohodly, že komunikace mezi nimi bude prováděna soukromě ve formě e-mailových zpráv.
  • Právní vztahy prodávajícího a kupujícího výslovně neupravené těmito Všeobecnými obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 22/2004 Sb. o elektronickém obchodě, Občanským zákoníkem, zákonem č. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele a zákonem č. 108/2000 Sb. o ochraně spotřebitele při zásilkovém prodeji, v platném znění, jakož i souvisejícími předpisy.
  • Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti vůči kupujícímu uzavřením kupní smlouvy.
  • Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že si tyto všeobecné obchodní podmínky, případně obchodní podmínky prodávajícího a reklamační řád prodávajícího přečetl, seznámil se s jejich obsahem a v celém rozsahu s nimi souhlasí.

Objednávka kupujícího je po svém potvrzení jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence. Jednotlivé technické kroky směřující k uzavření smlouvy jsou spotřebiteli známy z vlastního procesu uskutečnění objednávky. Smlouva se uzavírá v českém jazyce, případně je možné ji uzavřít i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření. Kupující má možnost opravovat chyby, které vznikly při zadávání údajů před podáním objednávky. Tyto obchodní podmínky umožňují spotřebiteli jejich archivaci a reprodukci.
Kupující odesláním objednávky dává souhlas se zpracováním údajů podle zákona č. 428/2002 Sb. o ochraně osobních údajů v platném znění.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 24.01.2024 Green Art Shop s.r.o.